شهید عباس دانشگر

  • ۰
  • ۰

دلگیری شهید

دارم زمین گیر میشم :

یکی دو سال بود عباس خیلی اصرار می کرد واسه رفتن به سوریه من

می گفتم: عباس نه زمان رفتن تو را من مشخص می کنم، هنوز وقتش

نشده. توی این دو سال اکثر دوره های نظامی از جمله جنگ افزار و

تاکتیک و...را گذروند، یه مدتی که از نامزدیش گذشت، بهش گفتم:

عباس تو از اون مردهای عاشق پیشه می شی چون به نامحرم نگاه

نمی کنی بهم خندید، چند روز گذشت، اومد پیشم گفت: حاجی تو رو

خدا بذار برم. این بار اصرار کردنش متفاوت بود، گفتم چیزی شده،

گفت: حاجی دارم زمین گیر می شم. آره عباس داشت عاشق می شد

ولی از همه چیز برای حرم زد.

     کانال خاطرات شهید عباس دانشگر
https://eitaa.com/javanemomeneenghelabi


  • ۹۷/۱۱/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی