شهید عباس دانشگر

  • ۰
  • ۰

سر نترس داشت

بهش گفتم شنا بلدی؟ گفت: تقریباً نه!! گفتم: همه شنا بلدند مگر

ترسوها)می دانستم سر نترس دارد( با شناور چند کیلومتر از ساحل دور

شدیم... بهش گفتم بپر تو آب!!! اصلاً معطل نکرد و پرید)بدون جلیقه

نجات(! به جای اون من ترسیدم، یک جلیقه انداختم نزدیکش و گفتم

اگر می خواهی دریا دل شوی به جلیقه نزدیک نشو و بعد رهایش

کردم)در دریای بی کران( چیزی نگذشت که عباس به یک شناگر

حرفه ای تبدیل شد که می توانست کیلومترها در دریا شنا کند...

https://eitaa.com/javanemomeneenghelabi


  • ۹۷/۱۱/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی